trött så trött

Fattar inte att jag fortfarande är lika trött idag som ifredags... Jag som skulle vila upp mig! Jobbigt att gå i skola och plugga samtidigt antar jag

Lite av min trötthet beror nog på att jag låg och läste till klockan två i natt... tredje delen av Stieg Larssons böcker, jag var i slutet och kunde inte sluta läsa när slutet var så nära, så det blev som det blev. Längtar efter filmerna nu

Idag har det varit väldigt lugnt. Vart hos Ulle som hade "smink klass". Det var En kompis som visade produkter från mary kay. Vi fick göra rent ansiktet och det känns väldigt rent och fräscht. Köpte en hand/fot vax som kan hjälpa oss med våra fotsprickor...

Sen har familjen vart ut i det fina vädret, Olivia har lärt sig cykla utan stödhjul och  fått en LÖS TAND så hon har vuxit i helgen!!
Sen var vi alldeles för slöa för att laga mat så vi åkte in till stan och åt på la copita, mm väldigt gott!!
Strosade lite inne i stan och sen köpte vi glass och myste, lugnt och härligt.
Sen gjorde vi lite läxor och nu tittar barnen på film. Hanna Montana the movie..

I lördags var vi på fyra års kalas hos denna lilla prinsessa, barnens kusin Philippa

Måste berätta att syrrans kompis har sytt klänningen!! det ni!

Kalas bordet, tårta mmm så gott!!


My little ponny kalas så det ska ju vara my little ponny tårta

Nej ponnyn är inte skjuten!! Utan hålen är efter ljusen

Tjejerna ville ha lockigt hår på kalaset och blev så här fina. tyvärr så försvann lockarna alldeles för fort


Efter Kalaset blev vi bjudna till min mamma på tacos, där var även syster Maarit och barnens kusin Hampus. Det var trevligt med sällskap eftersom mannen min var på herrmiddag. Ha ha fast jag var nog helt flummig och sa fel ord till fel saker hela tiden...
Jag säger ju att hjärnan är överarbetad!!

På fredagen var vi hos mina svärföräldrar och firade Min svägerska... som blev 20år
Kycklingsallad och tårta, väldigt gott!!! Det blev en tidig kväll, barnen var trötta redan vid nio så vi gick hem och la oss. Jag hade tänkt tittade lite på tv men var alldeles för trött så jag nästan kände mig full fast jag inte var det så jag fick oxå en tidig fredagskväll.

Nu måste jag ladda mina batterier tills imorgon, då är det dataprov på fm och jobba på eftermiddagen.
Fullt ös igen alltså!!!

Kommentarer
Postat av: tarja

Ojojoj... vad ni har hållt igång. Inte konstigt att du är trött...

2009-09-06 @ 19:02:05
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vad fina de var i håret!!!!

La Copita ja, ska vi boka in det nån gång?

Efter Mallis kanske?

kram Sanna

2009-09-08 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback