Träning

Idag har jag vart duktig och vart på cirkelträning!! oj vad kul det var!
Isabella har börjat gå på dans istället för kör på onsdagar och samtidigt som det är dans finns det cirkelträning för vuxna. Bra va!! Då kan vi träna samtidigt jag och bella fast i Olikar delar av hallen.
Det roliga är att nu kan jag inte träna på ett par veckor...
För jag är upptagen ett par onsdagar framöver
men jag kommer igen!
Fick lite nostalgi över det hela, min gamla gympasal från högsatdiet och ledaren är min gamla gymnasielärare...
Ja man börjar nog bli till åren!!!

Får se hur min kropp tycker om detta imorgon

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dags för sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback