Tandalös

Nu har det hänt!! Nu har jag verkligen inga bebisar längre utan små stora flickor!!
Imorse tappade Olivia sin första tand, å stolt så stolt var hon

Våran tandalösa kärring


Idag skulle Bella gått på kören men vi har fått reda på att det finns en dansgrupp här från 8år så hon ska gå och prova det idag istället. Hmm så försökte hon hinner jag inte gå på kören och sen dansen?? neej skulle inte tro det!! Inte för mycket aktiviteter inte, hon ska få välja mellan dans eller kör och så går hon på drama på tisdagar. Ska ju hinna med läxorna oxå!! Tre läxor på en vecka har hon och denna veckan var läsläxan på åtta sidor.. Så brukar Bella ta med sig matteboken hem ibland för att räkna lite för skojsskull... japp det är bra men allt ska ju hinnas med oxå!!!

Nu har vi bytt ut våran gamla bettan (diskmaskinen) till en ny liten bettan som ska ta hand om våran smutsiga disk!! Härligt att få en man kan lita på.. så att disken är helt rent och inte bara halvt ren!

Nu är det lite hemma arbete som gäller!!!

Kommentarer
Postat av: Tarja

åh, stora tjejen nu. Inga bebisar för dig inte... men jag får min bäbis om några veckor... HURRA kissekatten kommer snart hem!

2009-09-09 @ 17:54:30
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback