söndagen 27/9

Nu var det söndag eftermiddag igen.. hur mycket har vi fått gjort idag då?? inte mycket!
Har hjälpt mamma med frysen. Sen har vi plockat lite hemma, inte alls så mycket som var tänkt, såklart!
Nu har både tjejerna kompisar här så det leks för fullt. Även min lillebror är här men han och martin sitter mest framför tevespelet..
Snart kommer min mor oxå, martin har bjudit in dom på mat.. och alla barnen med. Så det blir stor kok idag

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag ligger på playan i värmen. Känns långt borta för jag är mer koncentrerad på skolan nu! Men jag ska nog hinna packa och komma iväg oxå

Bild från Alcudia... inte helt fel va?
Tänk mig där med en paralydrink......
mmmmmm, wonderful!!

Visa stora bilder

Imorgon är det en körig dag med jobb, utvecklingssamtal, Olivias gympa och sen föräldrarmöte på det...
Skulle behöva hämta honung i hökerum oxå.
Ska jag få in det imorgon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback