Snart är det dags för fredagsmyyys

Nu har min lediga fredag flygit sin kos... Jag som trodde att jag hade såå mycket tid!! Pratade med min syster som oxå glömt en del saker.. Hon undrade vart all tiden i veckan tog vägen???
nää det undrar jag med.
Men allt ordnar sig och mina kära arbetskolleger ska få sin honung till slut

Idag har jag och Olivia städat men jag hann inte med allt som jag tänkt! som vanligt...
Var tvungen att åka till hedbergs guld som hade rea idag, hmm tvungen?
Fast jag struntade i att åka in till stan och höstmarkanaden, så det går väl jämt upp?

Mina och Olivias fynd..

Olivias halsband

Skulle absolut ha en med häst på! Hon gillar knappt hästar annars?

Ramar till tjejerna


och en ring till mig


Sen har vi vart på badhuset med tjejerna i familjen ryhd. Barnen hade jätte kul och jag och sanna fick tjata lite skit..
Väl hemma hade Martin grillat korv till oss, gött!! Sen fick jag och sanna se en teater (som vanligt) Men denna gången hade faktiskt teatern en handling! Jippie det går framåt

Hungriga gänget


Nu är det dags för fredagsmys med familjen, ska titta på idol. Senmåste jag titta på skalavan på svt, Anna Anka ska ju vara med.. haha ingen kan reta upp mig som hon, men på ett kul sätt!! Där ser man verkligen att pengar inte är allt...

Vill oxå sända en tanke till nära och kära som har det lite jobbigt just nu.. hoppas allt löser sig till det bästa!! Tänker på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback