så där ja

Nu var det fädigt!! Alla proven i skolan menar jag, så nu får vi se hur det går. Får väl svar om ett par veckor.. måste ju skick in papper till csn och ta ledigt..

Idag hae vi prov i psykoligi.. djup men intressant!! En fråga var hur män och kvinnor är intellektuellt olika psykologiskt.. jaha vad svarar man på den??
jag skrev något fint, att vi löser problem olika fast vi vill ha samma resultat?? ja ja vi får se vad läraren har att säga sen

nu ska jag snart åka och jobba hela helgen! helst skulle jag bara vilja sova efter två veckor med prov.. men det är väl bara att bita ihop. Det blir en jobba och sova helg och jag är ledig på mådag och tisdag då ska jag vila upp mig!!

hoppas ni som kan får en underbar helg

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hej hopp.. idag har vi varit ute med båten.. det gick vågor.. och de skvätte mycket runt båten.. och då tänkte jag på Olivia och Isabella när de blev våta av vågorna när vi satt längst fram.. Kramisar..

2009-09-12 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback