motivation

Igår fick jag ett sms från en av mina kära systrar, hon skrev
-ska vi springa göteborgsvavet nästa år!!
herregud tänkte jag, är hon från vettet!! Hur ska jag orka detta??? Jag blir ju bara sjuk när jag ska träna (hmm)

Hon ville väl ha lite motivation som jag att komma igång med träning osv. Jag är väldigt glad för att hon tror på mig och att jag ska klara detta!! Jag tror att hon redan har kommit igång med sin träning, så jag ligger efter!
Så det var väl bara att godta utmaningen... försöka komma iform för att sedan springa göteborgsvarvet...
håll tummarna för mig nu!!

Jag har faktiskt tagit en promenad/joggingtur idag!!! Kände att jag behöver bättre skor om jag ska jogga (ja jag har alltid något att skylla på för att inte träna..) Men jag joggade lite i allafall, en start? hoppas det!

Annars händer det inte så mycket, ska väl till jobbet snart. Olivia hostar och snövlar i ett.. hon och martin blir hemma tors och fredag. tom jag har nyst idag men det är väl för att jag tränat, eller? ;-)

Nu är det dags för lite mat, magen kurar och så måste jag berätta för syrran att jag sprungit!!! eller joggat menar jag

Kommentarer
Postat av: Helena

GO GO GO!!! Bra att du har "joggat" idag. Jag har varit på gympan och imorgon blir det nog jogging med vagn eller en promenad... Får se hur det går. Japp nu Kör vi hårt!! Vi fixar detta!! Here we come Göteborg!!!

Kram kram

2009-09-16 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback