Mary kay

Nu har jag haft en hudvårdsklass.. och jag vill ju köpa precis allt!!! Min kompis jennie var här och visade produkter från mary kay.. dom verkar bra men är dyra. men lite måste man ju unna sig ibland, eller? Efter 25 börjar ju rynkorna komma säger dom ju, så man får väl göra det bästa av det

Idag jobbade jag min sista dag för i år.. lite konstigt känndes det allt! Jag tycker att det ska bli jätte kul och plugga nu men jag kommer säkert att sakna jobbet lite oxå.

Imorgon och på fredag är det städ och packning som gäller för mig och Olivia när vi är lediga. Jag kan inte riktigt förstå att vi åker om 2dagar.. så himla skönt det ska bli!!!

nu ska jag snart krypa ner i sängen rengjord och fin av mary kay produkter ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback