Måndag 21/9

Nu var det måndag igen. Ny vecka med nya möjlgheter!!

Vart på möte på morgonen och nu är jag och Olivia hemma, lungt och skönt. Fast snart ska jag in till stan och jobba i kväll

Igår var jag och martin på Bio, Flickan som lekte med elden. Tyvärr är jag lite besviken. Den var bra fast knappt så bra som män som hatar kvinnor. Två timmar gick fort men jag hade högre förväntningar...
Denna gången var boken bättre!

Annars händer det inte så mycket just nu.. jobb och aktiviteter är det som gäller hela veckan

Kära lilla storasyster klart du räknas:-)

nä om man skulle ta tag i sina kära tvätt och vika in den ivåra garderober... blääää det är verklig bland det tråkigaste som finns!! Det och strycka, usch va tråkigt

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback