lördagkväll

Idag har jobbat extra hela dagen, har gått helt okej faktiskt. känns lite konstigt nu för jag har bara 3arbetsdagar kvar!!
Sen ska jag ju studera resten av året.. kan inte riktigt fatta det??
Fast jag vet inte min studieplan.. fick ett brev där det stod att jag börjar 8.30 den 12oktober med psykologi... resten då???
ja ja jag får väl reda på det
Börjar bli sugen att studera mer sen på distans men jag ska nog klara detta först tror jag

Ni ska barnen i säng och sen blir det film för mig och gubben

Imorgon ska vi hjälpa min mamma och få hem hennes nya frys. Vi får hoppas att det går smidigt. sen blir det nog arbete hemma som gäller

Hoppas ni får en fortsatt trevli helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback