Lite trötter idag

Då var det söndag igen.. Det är värst vad helgerna går fort!!
Fast det har vart en trevlig helg.
Med god mat hos svärföräldrarna på fredag
och kräftskiva igår.
Fast jag körde igår men är ändå trött. Jag är glad att jag körde nu när jag ser martin...
Han ser inte särkilt pigg ut idag. Men lite nytta gör han i alla fall



Så nu är min bil ren både på insidan och utsidan!! Tack älskling

Festen igår var jätte trevlig som vanligt!! Fast jag skulle inte vilja vara Ulle och Fredrik idag...
Det gjordes en del bus, av vissa personer...
Undrar ifall dom fick någon mottagning med parabolen. Den ändrades det lite på och solstolarna hamnade hos grannen...
Hoppas  att det inte blev för mycket jobb för er.
Tack för en trevlig kväll!!

Idag har jag grejat hemma, det har vart så mycket det sista så hemmet har hamnat efter. Jag har inte riktigt kommit ikapp nu heller...Får väl hoppas att det lugnar ner sig snart så vi hinner och orkar greja mer.
Vi får ju vila upp på mallis och nu är det bara 2veckor kvar... Konstigt vad fort det går!

Har vart hos mamma och träffat mina systrar och bror och mor. Samtidigt hämtade jag hem dessa två farliga häxor


hemska typer är det...

Ikväll ska jag kanske hinna med en promenad med Linda, hoppas jag! Vi är så upptagna så vi hinner aldrig träffas :-(  Får väl försöka ändra på det!!!
Sen ska vi på bio, flickan som lekte med elden. ÄNTLIGEN!! Så jag har längtat efter denna filmen. Hoppas bara inte jag har för höga förväntningar

Nä nu är det dags att återgå till hushålls sysslor

Kommentarer
Postat av: Andrea

nee de e jätte tråkigt! :/



Tack så jätte mycket! :D Nu blir jag glad! :)

2009-09-20 @ 20:42:22
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Så jag räknas inte längre ;-(

2009-09-20 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback