Kort från helgen

Hemma en sanbbis efter proven på valideringen, ätit lite och snart ska jag åka och jobba. Provet gick nog ganska bra tro jag och det är mycket roligare än vad jag trodde

Nu kommer kort från helgen och nu går..

I väntan på att dopet ska börja




Hampus och melvin


Syskonen Ståhl gillar "bebisar" Stackars Elliot var så uppvaktad så han nästan börja gråta
         

         

Tjejerna ville knappt åka hem... Dom fick följa med sina snälla mostrar till lek och buslandet medans jag och martin tog en sväng till ikea. Vi handlade lite smått och gott och planerade ör framtida inköp..


Kommentarer
Postat av: tarja

Tog du inte med kortet på dig och mig???

2009-09-01 @ 16:08:47
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback