kom igång

Nu försöker jag komma igång.. hamnar framför datorn!!
Ska städa lite och även baka lite kesobröd är det tänkt men jag verkar väldigt slö idag..
Imorgon kommer det lite folk hit för en kompis ska visa produkter från mary kay. Vill ju gärna ha det rent och fint då..
Jag får väl ta mig i kragen!

Igår var jag på utvecklingssamtal hos chefen, det gick faktiskt bra! Jag är nöjd! Fast jag tycker det är jobbigt och sitta och prata om sig själv... jag är nog för självkritisk

Sen var det föräldrarmöte hos Olivia. vi fick träffa nya rektorn som verkade väldigt bra!! Hoppas att det han håller det han lovar oxå.

Imorgon ska Martin med barnen till Isabellas skola för att ta syskon kort, ska bli skoj och se hur det går..
Brukar alltid vara jag som sköter det där..
fast han klarar nog detta!
Något som var bra nu när barnen tog kort var att man kunde få se dom på nätet. Istället för att det ska skickas fram och tillbaka, beställer du dom korten du vill ha på nätet. Jättebra tycker jag eftersom vi alltid är sena med att skicka tillbaka kort

Hoppas nu på fina kort med rena små flickor...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh,hoppas det blir bilder på nätet även för oss som har barnen på förskola,mycket smidigare juh!

Ni kommer få fiiina kort på era två töser,kan inte bli annat än bra juh!

Jag väntar på receptet på after eight kakan,du får det så fort jag har fått det.

Kram Malin

2009-09-29 @ 10:35:30
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback