ja just det ja

Fick en fråga av min lillasyster vad vi hade hittat på igår..
Såg att jag skrivit att jag skulle ta det lugnt denna dag!!
hmm jag är nog inte så bra på att  ta det lugnt isåfall

Jag och Olivia var på bibloteket. Jag tvättade två maskiner tvätt och hängde ut dom på tork.
Lagade mat, bakade sockerkaka och gjorde blåbär/hallon smoothie till mellanmål. Hade tre kompisar till barnen här, full fart med lek. Jag diskade och körde diskmaskinen, plockade in disken..
Gick ute och klippte i mina blommor och plockade bort lite ogräs och vattnade blommorna i krukorna. plockade in tvätten som hängt ute ända in i våra garderober. Följde med Olivia till gympan, sen var det kvällsmat..
Jag satt inte en ända gång i solstolen igår... fast det blåste lite kallt oxå.

På kvällen slappade jag framför teven. Kollade på svenska hollywood fruar och deras stora problem...
Blev väldigt arg på fru Anka som tyckte att hennes mans fans var mesar och bonnlurkar!!
Utan fansen hade väl inte paul anka vart känd eller tjänat pengar??? Vilken skit kärring helt enkelt!!!
Trodde att alla ville vara som hon?? NEJ TACK jag vill verkligen inte ha din personlighet!!! usch blir irriterad nu med..
men det är ju underhållning och jag kommer nog titta nästa gång med och bli irriterad....

Ja idag skiner solen igen och jag har tagit en härlig morgonpromenad i solen. men känner mig lite dålig nu... inte bra!!
men jag har ju dragit igång i dag med..
har tagit bort våra sängkläder och lagt ut alla kuddar och täcken på vädring, tvättar påslakan och örngott och hänger ut på tork.. ta det lugnt???
sen har Olivia fått feber och bella ska ha med en kompis hem för dom ska på drama
Tur att det är fint väder ute för då får bella och emelie vara ute och sen ska jag ta dom till stan innan dramat för att köpa present till bellas kompis som har kalas på söndag.
Vi får hoppas att Olivia inte smittar...

som sagt känner jag mig inte heller helt hundra.
Har kommit på att så fort jag kommer igång med promenader eller börjar tänka på att komma igång med träningen, börjar jag känna mig dålig?? Är det ett tecken?? ska jag inte träna?? ha ha eller är det jag som bara "känner" mig dålig för att jag inte vill träna???
Hade tänkt att börja på gympa och cirkelträning som dom har här i hallen, kanske nästa vecka och nu känner jag mig dålig... ha ha inte bra

Ha en trevlig dag och njut av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback