Inte på humör

Usch vad jag känner mig nere idag... Vädret? Eller är det att vi inte tagit det lugnt på länge?? 
jag har bara lust att krypa ner under täcket och stanna där...
Allt är bara jobbigt idag!!

Idag har jag och Olivia vart hos doktorn och följt upp efter hennes lilla olycka i maj. Det hade läkt bra men inte helt ihop, men dom skulle inte göra något mer eftersom det bara skulle vara mer obehagligt för Olivia. Det är inget farligt så om hon vill kan hon ordna det när hon är äldre.
Kände även däe att mitt humör inte var på topp. De var så gulliga och pratade och skojade. Jag bara log tillbaka orkade inte vara trevlig och glad, usch undra vad dom tänkte om mig....

Efter doktorn hade jag lovat Olivia mcdonalds om hon var duktig så det blev det. För hon var världens bästa patient idag, ställde inte till med något besvär och fick beröm av peronalen på barn.
Väl på mcdonalds var varken jag eller Olivia så hungriga men lite fick vi i oss.

Snart ska jag ta mitt "glada" humör och åka till jobbet, vilket jag inte känner för idag men det är väl bara att ta sig i kragen!
Usch jag känner mig som gnällfia idag men kanske har ett bättre humör imorgon???


Kommentarer
Postat av: tarja

Åh , mcdonalds vad gott det hade vart...

2009-09-23 @ 11:04:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Halloj!! Vilken fin blogg du har=)Kraaam

2009-09-23 @ 16:29:23
URL: http://hedblomskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback