Inte mycket..

Idag har jag inte mycket att komma med... Somnade som en stock igår och sov jätte djupt, vaknade inte ens av att Martin gick upp.

Provet idag gick nog ganska bra tror jag, känns så i alla fall. Åkte hem en stund och åt lite mat och hämtade sedan lilla Olivia. Ska mysa lite innan det är dags för jobbet och sedan åter igen stupa i säng i kväll antar jag.

Jag har nog lyckats paja våran diskmaskin som låter konstigt och spottar och fräser...
dags för en ny? pengar!!!
Kom just på att kaffebryggan bryggde mig kallt kaffe i morse oxå.. Inte vad jag längtade efter på morgonen precis!! Är det något med mig som gör att saker som jag pillar på går sönder??

Nu ska jag mysa och vänta på att bella kommer hem, hon ska ha en kompis med sig de ska in till stan på drama på kulturskolan. Något som Bella verkligen längtar efter.

Olivia har börjat på gympan igår och haft det så roligt...
Efter både förskola och gympa hade hon oxå stupat i säng.

Hade data prov igår vilket var väldigt jobbigt, vissa delar gick bra men sen skulle vi ordna diagram i excel och det gick mindre bra och sen sortera och greja. Även power point som jag aldrig gjort.. men jag är väl där för att lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback