Hej Hopp

Då var det fredag igen, härligt när man är ledig...

Denna veckan har känts lång, usch! Har känt mig halv dålig och trött men inte blivit sjuk. Träningen har det gått si så där med... (host) men jag har gått till net on net idag från jobbet 2ggr eftersom deras dvd:en inte verkar vilja fungera..

Idag ska vi till svärmor och svärfar och fira svärfar som fyller år, Grattis! Ska bli gott med kvällsmat :-)

Imorgon ska vi på kräftskiva hos Ulle och Fredrik, jag har inte bestämt om jag ska köra eller inte. Har fått höra att jag inte ska köra...
Barnen ska till min mor och sova där, vilket dom ser framemot såklart. Sen på söndag ska jag hämta dom ganska tidigt för Bella ska på kalas..

Undra när man ska hinna ta det lungt??? Får väl bli på mallis det

Har inte hört något från skolan än, vilket är tråkigt måste ju fixa med csn oxå. Så jag tycker att dom kan ringa nu så att jag kan få allt ordnat. Annars kommer Martin få ett utbrott på mig om mitt tjatade om csnlån och tjänteledigt... bla bla Tycker att det är såå jobbbigt att inte allt är klappat och klart utan jag måste leva i ovisshet.. jag är inte riktigt gjord för det


Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Skriver inte så ofta kommentarer på din blogg, men jag är inne och läser nästan varje dag. Roligt att följa med i eran vardag. Tyvärr har jag ingen ork eller tid att fortsätta blogga. Kanske senare. Hade varit kul om ni ville ta en hösttur till oss? Men det ser ni om det passar. När åker ni till Mallis? Vi åker till Paris nästa lördag =) Det ska bli sååå kul! Puss & kram

2009-09-18 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback