Facebook

Jag har funderat lite kring facebook... Mest tycker jag att det är jätte trevligt att kunna prata eller skriva med människor som man inte träffat på länge, eller som bor långt bort. Få lite info om vad alla som man inte umgås med så mycket har för sig

Men jag såg en som jag har som vän på facebook, som jag inte har umgåtts med men vet vem det är. När jag skulle hälsa vände sig pesonen om?? Konstigt! tycker jag. vi kan vara vänner på facebook men inte i verkligheten?? Även om vi inte känner varandra så väl så kan man väl hälsa?? Om personen inte vill hälsa i verkliga livet varför då fråga om man vill bli vän på facebook? Personen kanske är blyg? vet faktiskt inte men det blev en konstig situvation av det hela iallafall.

Jag har även hört att folk tar bort en som "vän" för att man inte kommenterar och så...
ja alla gillar kanske inte att kommentera, utan kommentarar det dom vill. Tänk vilket allvar det kan bli, och vilken koll människor måste ha för att kolla vem som kommenterat  när, vem och hur!! Hur orkar dom? och sen börja plocka bort folk som dom bett att bli vän med, för att de inte lever upp till deras förväntningar?? Förstår inte tiden dom måste lägga på det?
Själv använder jag facebook oxå, kommenterar ibland. jag är inne och kollar varje dag.
Men börja plocka bort folk som man blivit vän med eller frågat själv om dom vill bli vän med en??
Nää det känns bara Konstigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Instämmer helt och hållet,har oxå en person som lagt till mig som vän på FB,hon är ute och går förbi mitt hus varje dag,men hälsar aldrig,tror inte hon känner igen mig,för det är hennes bror jag känner egentligen. Men varför skulle hon lägga till mig liksom? Men henne funderar jag faktiskt på att ta bort...

Ja ja,ha en go helg!

Kram Malin

2009-09-18 @ 14:12:41
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback