ska bara...

ja jag lider av JAG SKA BARA syndromet..
Som idag åkte jag hem tidigt från skolan för att skriva rent mina anteckningar på datorn. När jag kom in genom dörren så började det!!
JAG SKA BARA ställa in morgon disken i diskmaskin innan jag sätter mig
sen var det
JAG SKA BARA sätta igång en tvätt
och sen
JAG SKA BARA sätta på kaffe innan jag börjar
När jag väl kommit ner till datorn och fått upp arbetet så tänker jag
JAG SKA BARA titta vad som hänt i cyber rymden när jag var i skolan

Det värsta är att det smittar av sig också eller så är det ärftligt. Mina barn ger mig ofta detta svar när jag ber dom om någonting
ja mamma kommer men JAG SKA BARA göra si och så först.. Undra hur många gånger dom fått detta svaret av in mamma?? Många gissar jag

Nu ska jag återgå till psykologins värld, Jag skulle ju bara Skriva ett inlägg inann jag fortsätte skolarbetet

Jag säger som alfons åbergs pappa
Jag blir tokig på människor som Ska bara inklusive mig själv


Kommentarer
Postat av: tarja

Då vet vem damen har ärvt den grejen från iaf...

2009-10-21 @ 10:51:01
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback