Sega sega söndag

Nu är allt kalasande slut och jag också!! Jag har sovit skit inatt... däckade med barnen vid halv tio och vaknade klockan tolv.. kunde inte somna om. Låg och lyssnade på martin och min lillebror som satt och spelade tv-spel sen böjade jag läsa.
Till sist la jag ner boken och nog somnde jag till slut

Isabella är så nöjd med sina kalas och sina presenter, så tack allihopa

kort från i fredags
  
Alla barn åt gröna maskar, fingrar och älgbajs till mat, drycken var blood
efterrätt var kobajs med snor och lite olika kryp...

Lördagen kom hela tjocka släkten och firade Bella


Snart ska vi till stan och hälsa på familjen Näsström, det ska bli trevligt att komma iväg och kanske piggna till lite i regnet.
Vi ska köra hem lillebror och sedan äta skräp mat på någon hamburgar resturang.
Innan vi åker till familjen Näsström vill Isabella att vi ska åka och titta på hamster. 
Detta är något hon har önskat sig länge men vi vill inte köpa..
Ho gillar att slösa sina pengar så vi sa att om du sparar ihop pengar själv får du köpa den...
Vilket vi inte trodde att hon skulle klara av! Nu har hon det!! Hon har pengar till allt!! Jaha vad säger man då?? Kan ju inte hindra henne när hon har sprat så duktigt!! Och hon har verkligen svårt att hålla i pengar, detta sparandet har tagit över ett år. Men nu har hon pengar så nu har vi lovat att åka och titta i alla fall.

Så fortsättning följer

Hoppas ni haft en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback