packning och kattvakt

Ja mina kära vänner imorgon bitti åker jag och min familj till ett varmt och soligt mallorca.. å underbart!

Dagen ägnas till att packa och städa. Jag packar alltid alldeles för mycket... men bättre för mycket än för lite, eller? Vi har i allafall bara 3resväskor på 4personer.
Sen har jag en fix idé att jag ska städa innan jag åker iväg. Vill inte komma hem till ett stökigt hem och en massa tvätt. Utan jag städar och tvättar idag oxå så det är fint när vi kommer hem. tur att jag är ledig nu då!!
 Tvätt får jag ju massor sen när resväskorna töms när vi är hemma.

Nu ska jag sola och bada i en vecka, hoppas jag om vädret är på våran sida..

Igår hade vi lite panik för våran kattvakt hade fått förhinder pga sjukdom. Usch, jobbigt för dom hoppas att de kryar på sig och allt blir bra igen! Blir ledsen varje gång jag tänker på det :-(
Ibland känns världen väldigt orättvis..
Men min snälla kära mor rykte in som räddaren i nöden (vi mutande med baylis...)
Tack snälla lilla mamma för hjälpen, baylisen kommer nästa vecka!

Nu ska jag städa och tvätta klart och ha allt färdigt. Gå igenom packningen en gång till och se om jag verkligen behöver allt!

Ikväll blir det fredagsmys med pizza och sängdags tidigt för klockan ringer 04.00

Ha det bra i veckan!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

HA en underbar resa=) Kramar

2009-10-02 @ 14:02:50
URL: http://www.hedblomskan.blogspot.com
Postat av: Anna Skobba

Trevlig resa =)

2009-10-02 @ 18:06:49
Postat av: Linda

hoppas ni får en jättebra resa med mycket sol och värme!! Några från jobbet åker på fotoresa i morgon bitti..ser du Hökksloggan någonstans på Landvetter kan du tänka på mig = )

2009-10-02 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback