lite tid över

Nu har jag lite tid över..
Börjar halv två idag och har inlämmning men jag har gjort färdigt mitt arbete och har nu lite ledig tid, så gött!
Har tagit en morgonpromenad och droppat av mina barn hos kompisar, så nu är det tyst i huset...

Igår var jag och klippte katten, hon var inte så glad på mig! Hon tycker nog att detta är lite onödigt, men så skönt att bli av med tovor. Hon svängde med svansen och fräste lite.. tyckte att vi var dom elakaste på hela jorden!

Jag var hos tandläkaren och hade inga hål!!!  Så skönt, det är bara för att du sköljer med flour och använder tandtråd.. sa tandhygenisten
visst, varje kväll svara jag, eller hur??

Nu ska jag nog ängna lite tid åt hemmet innan det är dags att träffa Hannah för att ta en kopp kaffe innan lektionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback