förstår inte..

Nu är det bara min andra dag  i skolan och jag börjar fundera hur människor som jobbar måndag-fredag hinner med sitt liv???
Går jag i skolan till 16 och är hemma 16.30 sen ska det hinnas med att åka på aktiviteter med barnen, städa, laga mat, tvätta och plocka upp tvätt och trädgård
Får lite smått panik..
kvällarna går ju så fort 

vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt och skolarbetet oxå!!
haha efter 2dagar??!!
Men jag hinner med så mycket på lediga förmiddagar och lediga veckodagar när jag jobbar..
nu känns det som vi ligger efter i det mesta.
Det är klart att jag inte vant mig men blir det lättare sen?

måste boka tid hos tandläkaren oxå. men dom har inte öppnat när jag åker och har stängt när jag kommer hem.. klart jag kan göra det från skolan men där har jag knappt någon täckning..
När ska jag ha tid och gå dit då?? försöka få tid i slutet av oktober då det är utvecklingsdagar i skolan och skolan är stängd. Då får jag ta mig dit med två ungar i släptåg...
ojojoj vilka problem jag har!!!

Nu ska jag göra lite skolarbete, läraren tyckte att jag kunde söka lite ord på nätet om jag ville. Nu måste jag ju det!
För imorgon kommer han att fråga om jag hittade något och då kan jag ju inte svara
-nej jag sökte inte...
hi hi jag är nog allt en liten mes!!
Vill ju inte förlora mina betyg hos snurriga lilla Ivan...


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Tänk dig i att vara månskensbonde på det!! man lär sig att prioritera rätt snart.. får lägga alla måsten åt sidan och ta det man hinner.. men läxor ÄR viktiga.. mycket görs under helgen.. vardagliga sysslor som tvätt och städning o.s.v.

2009-10-13 @ 21:35:08
Postat av: Sanna

Welcome to my world!!!

Man lär sig o det är inte så farligt alls.



Kram



Sanna

2009-10-16 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback