Första veckan

Ja tänk nu har snart min första vecka som student gått... Konstigt men roligt! Har tom funderingar på att bygga på med 10veckor sjukvård...

men jag har inte riktigt turen med mig.. idag har inte datorerna på skolan fungerat och jag hade mycket att skriva just på datan...
När datan fungerade blev det som jag sparat på usb-minnet rena grekiskan med massa konstiga tecken!! Det vissade sig att jag inte hade samma prgram hemma som dom har på skola. Då kan man omvandla sina dokument till dom som dom har i skolan via en sida på nätet..
Jag försökte 2ggr fick tillbaka blanka sidor.. och datan kraschade igen...
nu sitter jag hemma och skriver och skriver... alla tankar förknippar jag med psykologi
´
Tänkte så mycket på arbetet när jag åkte hem att jag glömde hemma mina hudprodukter hos min kompis...
vaddå tankspridd????!!!

Ska nu återgå till till psykologin så jag blir färdig någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback