första dagen avklarad

Nu är jag helt slut i huvudet.. efter en dag i skolan!! Hur ska detta sluta???
Men var kul det är att gå i skolan igen!
Vi har haft psykologi med min gamla lärare.. och på slutet av dagen frågade jag om jag klarat någon av uppgifterna på psykologiprovet och oj då!! Jag hade klarat uppgift 1 och 2 det som vi gått igenom idag....
så jag behöver inte lämna in uppgifter om det vi gått igenom idag...
hmm jag kunde börjat med andra uppgifter idag alltså!!
Men lite uppfrächning om freuds teorier är kanske aldrig fel.. och barnsutveckling gick vi genom oxå, det kunde jag visst oxå..
nu tar jag nya tag imorgon har ju faktiskt 4 uppgifter kvar..

Fick faktiskt beröm att jag klarat av 2uppgifter utan att läst psykologi innan, han tyckte att jag var duktig. Fick även en skymt av andra betyg som är satta efter proven och det stod VG och även MVG...
Nu gäller det bara att hålla kvar dom...
Kommer att ha sådan prestige ångest

Nä nu ska jag laga lite mat och sedan blir det gympa eller promenad

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va kul att det går bra = ) psykologi är rätt kul faktiskt..jag minns oxå freud lite smått och hans olika stadier ; )

2009-10-12 @ 20:00:34
Postat av: Linda

kan tillägga att det var jag som skrev det där..mitt namn försvann = )

2009-10-12 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback