Då var denna helgen snart över

Imorgon är det måndag igen... helgerna går fort måste jag säga

Helgen börjades ju med en massa snö till barnens förtjusning, inte min!! tur att det regnade bort sen


på fredag eftermiddag blev vi bjudna till svärföräldrarna på kvälls mat, det tackar man ju inte nej till! gott var det också!
Helt plöstligt hade barnen bestämt att dom skulle sova där... så martin hämta sov grejer och vi fick en ensam kväll hemma... Så roligt att vi stöp i säng tidigt!!!! Trötta som vanligt!!

På lördag morgonen vaknade jag tänkandes på csn, undra om jag får pengar...
Jag kunde inte somna om så jag gick ner till datorn för att titta lite.
Jag hade fått mail från csn... lite kusligt! 
jag får pengar!! Denna terminen, jihoo!!
I fredags lämnade även in papper och sökte till sjukvårds klassen i tio veckor, vi får se hur det går.
Så jag ska bråka med csn igen då!!

Lördags morgonen startades väldigt lugnt med frukost och läsa tidningen läänge..
Barnen var med farmor och farfar och köpte lördags godis i stan.
Sen var jag och köpte lite presenter till våran blivande åtta åring, hittade en hanna montana tröja.. jag vet en som blir glad då!!
På kvällen fick vi besök av Morgan och hans tjej Violetta, det blev en riktigt trevlig kväll.

Idag har vi vart ute i den härliga höst solen och städat i trädgården. Barnen städade lekstugan och i deras koja med lite sura miner. Men det känndes som det var 10kg sand i lekstugan..

Olivia i en ny städad lekstuga


Isabella plockar upp alla "viktiga" saker från kojan


Brukar inte gilla hösten men idag visade den sin bästa sida med sol och vackra färger


Nu måste jag sätta mig och verkligen skriva färdigt arbetet för psykologin....

Hoppas alla haft en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Linda

va bra..då behöver jag inte fundera mer på vad isabella önskar sig... Hannah montana it is = )

Tilde kommer jättegärna på kalaset!!

2009-10-19 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback