Baka, baka liten kaka

Så här har det sett ut hos oss i dag, bak och stök i vårat kök



Vi har baka kladdkaka, chokladrutor och pannkakor till pannkaks tårtan imorgon. Skulle bakat en daim tårta oxå men när jag såg receptet var det mandel i och jag fick för mig att syster Helena var allergisk...
ringde och kolla och det stämnde!! fast hon tyckte att vi unde baka tårtan i alla fall
Men det gick inte för fröken Isabella! För hon tyckte att allla som går på kalas ska å tårta!! Så hon ville inte längre ha daim tårta utan en annan tårta..
Lite gulligt att tänka så tycker jag. Så nu får vi se vilken tårta vi ska baka, det verkar luta mot choklad...
Släkt Kalaset kommer att gå i chokladens tecken 

barn kalaset ska ju gå i helloween tecken och då ska kladdkakan bli kobajs och gulgrädde ska bli snor...
får se om gästerna äter något imorgon...

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Malin

He he,söta dom är! Jag ser framför mig hur mina två töser kommer hjälpa mig lika mycket som dina. Men ååh va roligt när dom kan vara med och verkligen hjälpa till!

Hoppas ni haft en bra kalas helg!

Massa kramar

2009-10-24 @ 19:27:55
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback