vad som hänt i helgen

I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt, hade fredagsmyyys!!

I lördags var det dags att åka till uddevalla på monsterfest hos kusinerna Hampus Och Tim, Olivia var såå glad för hon skulle ju sova där! Isabella var lite mer nedstämd för hon skulle ju sova borta från hamstern...
hur skulle detta gå?

Martin lämnade vi hemma så att han kunde ha lite tv-spels kväll med ett par kompisar (moget va?)

Resan upp till uddevalla gick bra vi poppade musik och sjöng med..
Sen blev det lite galet med avfarter så jag hamnadde i uddevalla centrum, hmm dit skulle jag ju inte!! Sen hamnade jag lite fel så Olivia fällde en kommentar i irritation
-Mamma, du har ju kokos i hela huvudet!!
japp den satt!
men vi kom fram till slut och hade en en trevlig kväll på monsterfesten med skattjakt ute i mörkret och en massa konstig mat ;-)

Två av världens bästa prinsesshäxor


Farlig tjejdracula


En djävul


En hemsk gammal gubbe


En vacker spökprinsessa som Olivia och Philippa tyckte så mycket om


Här äter barnen lite flugor...
  

Jag fick lite mys av prinsesshäxorna
 
Det är Olivia och Philippa som var fotografer här!
Ganska bra tagna kort tycker jag.

På söndagsmorgonen hittae Olivia spökprinsessans hår.. Hom var ju bara tvungen att prova den


Innan vi skulle åka, skulle vi ju bara plocka lite ägg och mata fåren. Fast vi gjorde detta ville inte Olivia hem hon frågade i bilen sen om vi inte kunde stannat tusen nätter till!! Nää lite lång att åka till skolan sa jag
Okej sa hon, det är lite långt till junibacken (hennes förskola)
Isabella ville bara hem till hamstern som hade klarat sig utan henna... hela låånga natten

Här matas fåren



Resan hem gick bra! Då hade jag inget kokos i huvudet för jag körde inte fel en endaste gång!
Tack fam Hurtig/carlsson för en trevlig kväll/morgon

Isöndags kväll åkte vi en sväng till min pappas grav och tände lite ljus, det var så vackert på kykogården med alla ljus. Åkte även förbi min farmors och farfarfars grav och tittade på ljusen.


Hoppas ni också haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Tänk vad lite som kna påverka de små.. förresten.. vem vet.. du kanske har fina "spökprinsessor" hemma snart.. hi hi hi hi

2009-11-03 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback