ullared

Vi var en sväng på ullared idag, tyvärr var jag lite besviken idag...
Det var så mycket folk som såklart var stressade och knö det var dom bra på...
jag glömde häften och allt fanns inte...
kläder till mig fanns ingenting knappt till barnen heller, tyvärr
Vi fick nästan ihop alla barnens julklappar inte riktigt.
Men det var lite av kaos idag, kanske har det blivit ännu populärare nu pga teve? Nä dom uppfyllde inte riktigt mina förväntningar idag vilket var tråkigt eftersom summan av hela inköpet ändå blev ganska hög! Vilket jag inte trodde eftersom vi knappt hittat vad vi skulle!! Ha dom blivit dyrare kanske???

Nu har vi vart på Olivias gympa, Bella var oxå med idag så dom hade det väl skoj vilket dom inte haft ihop på ett tag eftersom vi är inne i en period där dom bara retas med varandra och blir arga och sura för ingenting,,
mamma hon gjorde så och hon gjorde si!!Man kan verkligen bli galen av detta skvallrande och allt för att retas1
Vad gör man????
helst ska man trotsa sina föräldrar så mycket som det går samtidigt,,,

Nu ska jag få in dom i duschen för att sedan bänka mig framför ullareds serien

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så har jag det varje dag på jobbet.. fast där är ju inte de syskon.. så jag vet.. pust.. och stön.. fast jag trivs kanon bra.. speciellt när man får höra att de ÄLSKAR en.. hi hi hi

2009-11-23 @ 21:46:03
Postat av: Stora syster

Hade fyllt i uppgifterna men de kom inte med :(

2009-11-23 @ 21:48:57
Postat av: tarja

Tror tvserien har förstört magin med att handla på ullared,,, tyvärr. Jag fasar eftersom vi ska dit imorgon...

2009-11-25 @ 15:00:48
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback