skitväder=trött

Vilket skit väder... Man blir såå trött!
ni skulle sett iskolan idag alla såg ut som dom skulle somna även jag.. ja det var en syn att alla var trötta!
Idag hade jag cirkelträning och Bella bugg men för det första ville jag inte ut i regnet igen, sen var Olivia så trött så hon grät så fort det gick emot henn. Bella som gillar dansen hade ingen ork heller.
Så vi bestämde oss för att bara vara hemma och ha det gott.
Så nu har vi bakat 5minúterskola, så gott blev det :-)
Det är ju bra att inte träna och sen baka onyttigheter...
Jag provade faktist bara för Sofia på skolan ville ha receptet (host)
Jag var inte alls sugen..



Kommentarer
Postat av: Maria

Du har en "award" att hämta inne hos mig :)

2009-11-29 @ 10:42:55
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback