Lördag

Idag har vi umgåtts bara familjen, så mysigt.

Morgonen började vi med att gå till vårat lilla badhus. martin och barnen badade och jag tittade på.
jag fick ju vaccin i torsdags och hade ont i armen och var fruktansvärt öm så jag ville inte chansa att någon skulle slå till på armen och inte kunde jag simma heller...
Hade inte så mycket symtom var öm och hade ont,i torsdags var jag väldigt trött men inget annars! Sov lite dåligt med eftersom jag inte kunde sova på vänster arm...

Tillbaka till igår så plockade och grejade vi hemma efter badet och bara va vi!
Det var faktiskt helt underbart för det har vart så mycket nu, känns som vi knappt vart hemma.

På kvällen blev det körslaget och sedan ett hål i väggen för barnen tyckte att det var roligare och en massa godis!!

Hoppas ni haft en lika bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback