Julmarknad

Idag var vi på julmarknad ipå åhaga för att komma i julstämmning, det blv inte så mycket med det. har lite svårt att hitta det juliga i mig i år! Barnen var glada och fick julstämmning i allafalll.
De pysslade julkort och träffa tomten.
Sen åt vi på en snabbmats resturang och Olivia förvandaldes till en gullig tiger





Annars i helegn har det vart att pyssla inför advent, plockat ris till krukorna ute och satt ljusslingor i. Det är riktiggt mysigt och fint när det lyser i mörkret tycker jag.

Snart ska jag sätta igång med min favvo syssla.. plocka in tvätt :-(


Kommentarer
Postat av: tarja

hmmm undra vilken snabbmatsrestaurang det var... man kanske får en ledtråd om om kollar på ballongen som Olivia håller,,,, hahahaha

2009-12-01 @ 09:44:27
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback