ja ja , jaaaaaaaaa!!

Vad kjag blir glad idag, Jag fick mitt betyg i psykologi och jag fick VG! Så glad jag blev, vilken lättnad för jag kämpande oxå!
Sen ligger jag nästan på VG i medicinsk grundkurs oxå så nu gäller det att kämpa på där oxå..
Jag är jätte glsd men tyvärr har jag känt mig lite trött och hängig nu det senaste, har lätt att få huvudvärk...
så tråkigt!
Vi tog blodtrycket igår i skolan och jag hade lägre än vad jag brukar ha... så det kanske är det som spökar? Eller så är det dags att ta fram sna järntabletter igen? Och få lite andra problem istället... (är inte med barn)
Utan jag brukar ha järnbrist ibland!
Vi fick även ta blodprover på en dockarm igår, jätte skoj och enkelt! frågan är om man vågar göra det i verkligheten sen??

Det med csn har nog löst sig, det var jag som räknat fel på veckor.... Mitt fel! så förlåt csn!!!
men nu har jag skickat in nya riktiga uppgifter så hoppas att allt löser sig...

Idag ska Martin spela poker så svärmor har bjudit in sig på kvällsmat hos mig och flickorna, tacopaj blir det!
Sen ska flickorna följa med farmor hemma och sova över.
Så jag ska ha en ensam, tyst och lugn fredag kväll, ligga och slöa i soffan och njuta!

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till ditt jättefina betyg :) Jättebra jobbat. Kram kram från Maria

2009-11-20 @ 22:07:49
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Grattis till betygen. Börjar själv skolan 2 februari.

2009-11-21 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback