I helgen

Nu är det redan söndag.. Ja helgen går alldeles för fort!

Jag har känt mig dålig hela helgen, trött, sur och hängig. uscha så trist

I fredags hade vi myskväll. Olivia dukade picknick till sig och martin på golvet samtidigt som hon sjöng, nu är det slut på veckan och dags för fredags mys!


Mys


Idabella var lite lugnare eftersom hon var trött efter vaccinet


I lördags var jag på ett uselt humör, riktigt tråkig! Men jag fick Olivias garderob rensad och sen bestämde jag mig för att vi skulle åka till syrran en sväng och samtidigt lämna lite kläder. Hon var arg på telia som hade strulat, så jag tänkte att då kan vi vara sura ihop. Fast det blev mycket bättre med humöret efter kaffe och god nybakad snickers! Och trevligt sällskap. Det var verkligen skönt att komma iväg .

Idag är det full fart Julia är här och leker med OLivia. jag och bella har städat i hennes rum sen ska hon på kalas på lasercity och då har jag bjudit in mig på Kaffe hos Jennie!
Jag är lite dålig att åka och hälsa på folk men denna helgen har jag gjort det både lördag och söndag. Kanske jag ska få fart på mitt besökande???

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback