Ensam hemma

Är nu ensam hemma en stund, ska göra lite skolarbete innan det är dags att åka till skolan. Fast jag känner inte för det för jag har åkt på en förkylning... vill bara dra täcket över mig!

Sen är det ju så att martin jobbar kväll hela november mån-tors börjar halv två och slutar halv tolv. Det blir att jag nästan är en ensamstående mamma på veckorna. Eftresom martin kommer sent i säng är han sent uppe och får inte mycket gjord...
Nu får jag hämta lämna, vara med på alla aktiviteter, fixa mat och hemmet, mina läxor och Bellas läxor (jag gör inte hennes men hon vill att man är med)
Det går ganska bra, fast idag hade jag önskat mig att någon tog över.
Måste ändå säga att jag respekterar alla ensamstående mammor, eller pappor vilket jobb dom gör!
Jag är ju bara "ensam" på veckorna.

Sen har Isabella blivit bjuden till ett kalas, för en kille som fyller 9år. Vad köper man till en 9årig kille??? Till barnen kusin gav jag pengar och han är också 9år men det känns inte som det funkar nu..
Dom ska vara på lasercity! Jag skulle vilja se Bella springa runt och kriga..
 Hoppas hon tycker att det är kul

Nä nu tillbaka till skolarbetet

Ha en bra dag och hoppas att ni håller er friska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback