Award

awardmissmnov09
Jag har fått en award av Maria

Kul! Tack Maria
Det går ut på att man ska berätta tio saker om sig själv och skicka sedan vidare till 3st blogg vänner
Jag ska skicka mina till  Tarja, Malin och Ida och hoppas dom är med!
Efter man har valt tre vänner ska man berätta 10saker om sig själv..
uscha vad svårt!

1, Jag för alltid dåligt samvete. Så fort jag tackat nej till något, eller sagt något dumt. Nästan för allt.

2, Gråter för ingenting! Sorgliga filmer storbölar jag

3,Önskar att jag inte försökt vara så "tuff" i högstadiet. Var ju hur osäker som helst! Bättre att verka säker än osäker?

4, Önskar att jag pluggat när jag jag gick i högstadiet..

5, Är rädd att det ska hända något med familjen

6, Älskar sol och värme

7, Jag är nog lite av en mes..

8, Enligt Martin är jag alldeles för snäll, men det är nog därför han älskar mig :-)

9, Önskar att jag kunde hålla igång med träningen och inte göra mina stora uppehåll! så jag kunde gå ner i vikt

10, Vill kunna vara pysslig och påhittig hemma


Japp då får vi se om jag får reda på lite mer om mina vänner




Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att läsa :) Ja som du vet så håller jag med ang. högstadiet. Man var ju bara en mesig och osäker människa, som skydade sig genom att "spela tuff". Uscha...men visst är det skönt att man kan växa till sig och bli till det bättre ?! Tror att MÅNGA hade det kämpigt med sin identitet under högstadietiden. Det hör väl till på nått vis. Jag ångrar oxå att jag inte pluggade mer. Tänk om man gjort det istället för att hålla på som man gjorde. Jaja, nu är jag superlycklig och känner mig som en otroligt lyckligt lottad människa, och jag får känslan över att du oxå känner så om dig. Vi är nog ganska lika du och jag :) Stor kram från Maria

2009-11-29 @ 20:23:08
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback