åå blir så trött

Fick besked från csn idag om studier till våren...
Och jag fick bidrag för 75%??? Hmm måste blivit något fel, eller? Jag ska studera 100%...
Blir så trött på sånt här och nu är csn stängt för idag... så jag kan inte ringa och kolla. Jag blir tokig av sånt här! Nu kommer jag inte kunna sova utan bara tänka på detta. Har ju inte råd att studera på75%!! Kursen var ju ppå heltid...
ja som ni ser kommer jag och älta detta hela vällen och natten!

Har vart på utvecklingsamtal för både tjejerna det var positiva grejer som dom sa, då blir man glad som förälder!

Var på studiebesök mikrobiologiska på lasarettet idag, det var mycket intressant. Hon berättade att dom analysera många svininfluns prover nu, och det är många som är smittade. Speciellt barn i förskola och lågstadiet...
hoppas att vaccinet gör sitt nu!

Nu vill jag att det ska sluta regna! Har träning snrt men Bella känner sig trött och vill inte riktigt så vi får se hur det går om jag ska röra på fläsket eller inte...


Kommentarer
Postat av: tarja

CSN är skit!!!!

2009-11-18 @ 19:11:09
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback