yes!!

Jaaa!!
Grattis Norge! Vilken seger!!!
Äntligen rätt låt vann, tycker jag. Den är bara så bra och han bara så söt!!
 Verkligen kul och islands låt var oxå bra!!
Azerbadjan gillade jag med riktigt bra låtar i toppen.

Tyvärr trodde jag inte på marlena... Men hon var jättefin!!
Nu måste Sverige skicka bättre låtar, vi kommer ju bara längra och längra ner på listan!

Tycker att det nya röstningssystemet var bra när det var 50%folket och 50%jury

Jag är väldigt nöjd med resultatet. Jag hejade ju på Norge!!!!!!

Eller som Olivia tyckte att armenien skulle vinna för hon hade finast klänning och var sötast!

Nu ska jag lägga mig alla andra här i huset har däckat, bara jag kvar... Jag som ska upp om en par timmar och jobba...
Är säkert pigg när klockan ringer, he he!!

Go Norge Go Norge!!

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback