Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll här hemma hos mig. Trevligt som alltid. Så trevligt att jag glömde ta kort... Hade tänkt ta några blider på mina snygga tjejpolare men men man börjar bli glömsk!!

trevligt hade vi med lite mat och skvaller och skratt! Tycker det är så mysigt att sitta och äta ihop och prata om det mesta och att som mamma ha liten egentid.. inte vara mamma Katri utan kompisen Katri
Nästa gång blir det after work en torsdagkväll och kanske utgång, och jag har turen att vara ledig fredagen efter!!

Idag har det inte hänt så mycket. Jag tog en morgonromenad och sen har jag tvättat och plockat ur diskmaskinen och hängt upp tvätten. Skulle behöva plocka in tvätten men det är ju såå tråkigt!!!  våran rena tvätt hög är alltid gigantisk för jag gillar inte att plocka in tvätt i garderoben... inte martin heller!

Nu har jag bestämt mig för att säga upp mitt månadskonto på träningen här, tyvärr! Kommer aldrig dit jo kanske en gång i månaden fast det är roligt så är det inte värt 200kr/månaden. Nu har vi börjat jobba mer kvällar oxå och då när man är ledig känner man inte för att träna fast jag skulle behöva det! Sen är det lite dåligt med pass oxå så efter sommaren funderar jag på att köpa kort på friskis och svettis eftersom dom har lite olika pass på olika tider, passar nog mig bättre. Tills dess får jag komma igång och gå lie promenader istället. Kan ju ta med barnen då, dom kan ju cykla och jag gå och då känns det inte som jag åker iväg lediga kvällar.
Hoppas bara jag kommer igång igen hade verkligen velat bli av med några kilon....

I em ska jag åka och jobba och sen jobba hela helgen så det kanske inte blir så mycket bloggade

Trevlig helg 
Katri

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hej vännen,

Tack för igår! God mat och trevliga vänner!

När jag läser din blogg lite bakåt i tiden så ser jag att du har nämnt mig och min inredning. Blir jätte glad att du tycker så!



Ha en jätte bra helg!



Kramar Ulle

2009-05-15 @ 13:27:18
Postat av: Stora syster

Hej lillasyster..

Tycker inte heller om att plocka in tvätt.. har engagerat barnen.. de får ta sin egen tvätt och lägga i sina lådor.. för då vet de vad som ligger var.. sedan kan man muta ibland med något extra om de gnyr.. Ha det gott.. Kramisar

2009-05-16 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback