smitning!

Idag var det tänkt att vi skulle greja i hus och trädgård....
men så blir det nog inte så mycket med det!
Min kära make har smitit och är ute och golfar... och mitt glada grejar humör åkte med honom! Är lite putt nu!

Klart jag unnar honom att komma iväg men varför just idag? när jag hade siktet inställt på att arbeta hemma. Nu går bara tiden, hinner inte med allt som jag hade tänkt ut! Det går ju snabbare ifall man är två. Fast jag har tvättat tre maskiner tvätt och ska snart dammsuga, trädgården får vi se vad som hinns med.
Men tid att blogga finns ju uppenbarligen, ha ha!

Det var nog skönt för Martin att få lite ensam tid, han har varit hemma med tjejerna mycket nu det sista för jag har jobbat och haft möten m.m. Det har varit tjejkvällar och ensamtid för mig så det är klart han oxå ska ha det. Men VARFÖR idag?? Jag hade ju enegi hoppas att den är kvar imorgon och att Martin har extra mycket energi....

Kommentarer
Postat av: martin

haha ingen energi idag helt kronslut...

2009-05-24 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback