slut körd

Jaha här sitter jag och jag borde gå och lägga mig! Är så himla trött... Det svider i ögonen
Men dum som man är så ska man bara titta till datorn innan läggdags....

Nu har jag varit och jobbat och har två dagar kvar men det går som alltid hur fort som helst, vips så är det måndag igen och alla andra börjar jobba och jag är ledig!! Då är det gott!

När jag kom hem var tjejerna helt uppe i varv! Mormor var här för Martin har pokerkväll i kväll. Jag hoppas på stor vinst!! Så vi kan göra något roligt!
Mina små töser tyckte att det var så roligt att ha mormor här dom hade nog bjudit henne på allt som fanns att bjuda på här i huset! Jag blev först lite arg på Bella för hon sa att dom ätit godis och vi hade köpt chips till fredagsmys. Så jag trodde att dom ätit upp lördagsgodiset... men dom hade sniffat upp lite gamla kolor som vi köpte för att sponsra en klassresa inte så farligt egentligen men vi äter ju bara godis på lördagar... men lördagsgodiset var ju kvar annars hade dom fått vara utan godis på lördagen! Bella vet att vi bara äter på lördagar men mormor är ju så snäll och då provar man om det går, hon är ju inte dum!

Nu har jag fått dom i säng, efter att dom äntligen släppte iväg mormor. Dom skulle visa allt och läsa för henne, Olivia skrev brev hur mycket hon älskar mormor på sitt sätt och Bella skrev att hon var den bästa mormor man kan ha. Ja det var full rulle och mycket kärlek. Mormor var mycket uppskattad idag. Även av mig, hon hade plockat in min tvätt som hängde ute. Jag hade tänkt låta den hänga tills imorgon så martin kunde plocka in den för jag var för trött. Men det hade mamsen ordnat! Tack snälla du!

Nu är det sängen för mig så jag kommer upp imorgon, just nu är jag helt slut!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback