seg!!

Usch jag är så seg idag, förkylningen vill inte ge med sig. Kände mig bättre igår fast jag var trött men idag är det hur jobbigt som helst. Huvudet känns som det väger ton! När jag vaknade imorse var näsan såtäppt att jag sprang upp och tog nässpray, ÅÅ det var så skönt! med nässpray alltså!

Idag hade jag tänkt att greja och städa hemma men nu sitter jag framför datan istället... Såg när jag kulle ta nya underbyxor i morse att jag nästan inte hade några kvar för alla ligger i nere i källaren i den rena högen och den är ganska stor nu! Kanske dags att plocka in den??? ÅÅ vill inte!!

När det var fint väder tänkte jag att inomhus tar vi sen när vädret är sämre.. visst, sure! Var är den kraften??? Kanske kommer med dagen? Måste ju fixa lite och även åka och handla lite på apoteket och affären hade tänkt att promenera men vädret och kroppen vill inte idag, så jag tar bilen.

Igår var jag med min svärmor på kundkväll på gina tricot synd att man inte var shopping sugen och så har jag redan shoppat ganska mycket denna månaden... men ett par tights och en t-shirt blev det.
Tänkte åka på loppis på jakt efter lite roligt!
Ha ha!! Då blir Martin lycklig!
Letar efter lite gammalt små plock och att få lite ideér. Som min kompis Ulle, åå tänkt om man kunde ha hennes smak för inredning hon har det så himla snyggt! Jag är avis!! Tänker alltid på vilka ideér jag ska sno när jag är där men sen rinner det bara ut i sanden. Men jag har iddeérna i huvudet så en dag kanske jag får till det!!

Förresten jag har klarat kommunens dataprov så nu får jag lov att andvända datan på jobbet och slipper gå en utbildning!! Tjoohoo, fast vi får ju inte göra så mycket på deras datorer.

Nu ska jag ringa till storasyster och se om hennes man har kommit hem från australien. Undra varför jag ska göra allt idag försöker jag komma undan något??

ha det gött

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: martin

städningen.....hehe

2009-05-07 @ 16:54:28
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Tarja

Inte bara du som har tappat orken till städning.... jag har det med.

2009-05-07 @ 19:31:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback