party

Idag mår man som man förtjänar.... Lite trött och tung i huvudet idag, men det är det värt! Vilken kväll det var igår men skratt och dans!
Vi insåg att vi börjar bli gamla för det var mycket 80 och 90tals låtar som spelades igår och även dansmusik och så buggade vi. Det är ju så kul att bugga!!
Taxin hem skrattade jag så jag nästan kissade ner mig, daniel var i sitt esse och snackade sex ocg rock n roll med taxinchaffören, han var nog mottligt road och drog en suck av lättnad när vi släppte av Jennie och Daniel i stan. Men vi bak i bilen hade en väldigt rolig taxi resa in till stan!!

Tack alla goa vänner för en trevlig kväll!

  
Martin och fredrik myser  Kristin och Jennie          Martin, Marcus, Daniel

  
Jennie och Sofia              Jennie, jag ,Sofia               Ulle

  
Fredrik och Patrik            Martin, Johan, Jennie      Ulle och Marcus Proffsbuggare


daniel,Johan, Marcus,Martin


Lite bråk om musiken, som alltid

xoxo
Katri


Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hej vännen!

Var också väldigt trött i lördags...men det var det värt för det var verkligen jätte kul ifredags! Kul att träffas och festa riktigt ordentligt!!! Ha det så bra så länge! Kramar ifrån Ulle

2009-05-04 @ 08:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback