Onsdag

Jag har jobbat hela dagen och är jätte trött! Min förkylning gör väl oxå sitt, tänk om den kunde gå över någon gång!!

När jag kom hem var Crille här med söta Wilma och söta Molly, kul! Martin hade fixat spagetti och köttfärssås och alla åt med god aptit. Även jag var jätte hungrig! Och Gott var det.

Sen kom även Morgan och då blev det killskvaller på hög nivå, jag drog mig undan ner till datorn


Skvaller på hög nivå!!!!


Olivia och Molly


Wilma och Isabella

Jag och Molly fick även uthärda en"bra" Teater och dans... Den var inte så bra kom jag och Molly fram till!
Men dom tre som gjorde teatern och dasen tyckte nog att dom var suveräna...

Nu ska jag med min svärmor på vip kväll på gina tricot, får se om vi hittar några fynd!

xoxo
Katri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback