Ny design

Är så glad över min nya design som Andrea gjort till mig. Tack snälla du! Detta hade jag aldrig klarat sjäv, önskar verkligen att jag var så duktig som du. Allt gick så fort och så fick jag bestämma själv hur jag ville ha det, bytte faktiskt kort en gång valde ett annat först men det blev inte bra med det kortet.
Men nu är jag så nöjd så. Tack ännu en gång!
Andrea har även gjort  lillasyster Tarjas design som oxå är väldigt fin, det var därför jag  ville ändra min design men som sagt så klarar jag inte det själv. Jag är inte så bra på datorer... Det är tur att det finns människor som kan hjälpa mig!!

Och vad händer idag??
Vet inte riktigt, går mest hemma och filurar. Skulle Följa Isabella till skolan idag men lillasyster Olivia vägrade att vakna... bara sov fast vi inte var tysta! Så då är det tur att skolan ligger nära och att hon kan gå själv så slipper vi tvinga upp sjusovaren.
Nu vill jag gå ut en liten sväng men Olivia vill spela anki och pytte på datorn.. jag får nog göra en deal tror jag.
Sen i eftermiddag blir det jobb för mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååå, verkligen en JÄTTEFIN design. Ha en härlig dag, Kram från Maria

2009-05-20 @ 11:40:56
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kanon snyggt, jag vill oxå göra min lite mer personlig och snygg. Hoppas du mår bra kram

2009-05-20 @ 12:09:05
Postat av: Andrea

Hej. Var inne på din sida och kikade och såg att ARKIV försvann! Säg till sen, så kan jag ta tillbaka det sen när du har tid! Finns på msn //Andrea

2009-05-21 @ 18:18:37
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback