Måndag 11maj

Idag är jobbar jag kväll. Är hemma med både tjejerna idag Olivia ska vara hemma hela veckan eftersom läkaren tyckte att det var bäst så hon tar det lugnt så att inte stygnen går upp. Det är inte lätt för henne och ta det lugnt!
Vi trodde att stygnen hade gått upp igår kväll för det kom lite blod. Martin började hyperventilera och oroa sig för att vi skulle behöva åka in igen. Jag blev oxå orolig men tog det lite lugnare, fast jag sov väldigt oroligt.
Tittade imorse men det var inget blod och jag tyckte att det såg bra ut
Så nu avaktar vi och hoppas på att vi hadde fel igår kväll.
Vill Tacka alla som har brytt sig och kommenterat, smsat efter Olivias olycka. Tack för att ni bryr er om oss, det värmer!

Isabella är hemma för hon är så förskyld, hostar och snorar mest hela tiden!
Klockan fyra inatt var hon inne och frågade ifall det var morgon!!
-nej verkligen inte fick hon som svar!
Hörde att hon var vaken vid fem när Martin gick upp för att åka till jobbet.... Hon fick hostmedicin och lyckades somna om sen sov vi till halv nio, det var gott!

Igår åkte jag på loppis jakt en sväng, tänkte att ajg kunde hitta lite fina saker och göra som Ulle i hennes fina hus!
Jag kom hem med lite saker och hade hoppet uppe, jag tyckte att jag hittat lite saker.
Men väl hemma stod jag som ett fån och visste inte vad jag skulle hitta på med grejerna....
Jag gjorde ett försök men nääääee Ulle, det är inte så lätt som du får det att låta!
Det är bara att inse att jag inte är så duktig på inreda.. jag får leva med att försöka någon gång ska jag väl lyckas hoppas jag!!!

Sen var jag och barnen inne en sväng hos Martins syster Malin, hon klippte till min lugg och klippte även Olivia så att hon blev fin i håret. Tyvärr fick vi inte klippa så mycket som vi ville för hon ska ha långt hår! Jag ville klippa henne som Lotta på bråkmakargatan... men det gick inte!

Ett kort på mina sjuklingar. Som ni ser mår lillfisen alldeles utmärkt trots omständigheterna


nu är det dags att göra lite nytta hemma innan jag ska till jobbet!

Xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback