Lördagkväll

Igår kväll åkte jag och min underbara kompis Anna till stan för att gå på bio.
Vi hade beställt biljettter till filmen män som hatar kvinnor, vilken bra film! Ni måste verkligen se den! Jag och Anna satt tysta och stilla i 2,5timma. Anna säger att böckerna är ännu bättre så jag får ta tag i det och läsa dom. Om dom är bra blir jag helt uppsluckad i boken och då tycker min man att jag är tråkig....

Efter filmen gick vi till Oliven för att äta och då skulle min syster Helena komma oxå, himla trevligt! Mina två andra systrar kunde tyvärr inte följa med och det var tråkigt!
Vi som var ute och åt hade så trevligt. Satt och tjata om allt och några öl slank det ner oxå. fast inte För Helena som ammar hon fick snällt titta på.......
Hon tar säkert igen det en annan gång, eller?

En super trevlig kväll helt enkelt med skvaller och skratt! Tack!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Har också sett filmen.. gööör bra.. sen har ajag lyssnat på böckerna.. och som sagt de är bättre.. nu har jag börjat lyssna på den sista..

2009-05-03 @ 20:52:22
Postat av: anna skobba

Tack själv! hade det jättetrevligt! Längesen vi hittade på nått så det var verkligen på tiden- ses imorgon =)

kram kram

2009-05-03 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback