ledig?

Då är dom flesta lediga i fyra dagar nu.... men inte jag!! Tycker lite synd om mig själv....
jag ska jobba tors kväll och dag på fredag sen, sen är jag ledig lördag och söndag! Och vi har inte planerat något särskilt utan ska bara vara hemma och greja. Känns som vi inte varit hemma tillsammans på hur länge som helst utan det alltid varit något som ska göras. Men nu ska vi njuta av en familjehelg... får se om jag tycker att det är lika trevligt på söndag kväll, he he.Kanske tycker att det ska bli skönt att jobba på måndag då...??

I morgon ska jag och barnen till fristad och hälsa på Ulle med barn. Wilma ska få sin present eftersom Isabella blev sjuk när Wilma hade kalas. Ska bli kul att träffas och det blir väl som vanligt att jag är avis på inredningen när jag åker hem...

På fredag och lördag är det vårmarknad i Borås men det ska bli skit väder på fredag så vi stannar nog hemma och så får vi se om vi orkar åka in till stan på lördag. Som sagt vi skulle verkligen behöva bara vara hemma och arbeta fast det med att arbeta lockar inte så mycket..

Ikväll på jobbet kom det en man som skulle jobba extra på natten, han var så rolig. Jag träffade honom kanske i en kvart och jag skrattade nästan hela tiden. Vilken härlig människa, så glad! Och det smittade av sig!
Vi satt och pratade sport, eller bollsporter
Och då kläckte han ur sig det här
- Jag har så dåligt bollsinne så jag kan knappt äta köttbullar!!!
Va fick han den ifrån? Rolig var den iallafall... Kanske inte nu men då var den det.
Kul med glada positiva människor tycker jag. Det är alldeles för många som är negativa och det är ju synd för vem vill minnas sitt liv som negativ och bitter??
Nä inte jag iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp, det är så vi gör. Så det är inte så konstigt att jag har huvudvärk och att det inte blir fler barn hahaha

2009-05-21 @ 21:53:12
Postat av: Anna Skobba

Vad fin din blogg har blivit =)

2009-05-22 @ 08:44:39
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; d samma :D

gör du då?

2009-05-22 @ 12:30:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback