Jaha

Idag känns det lite konstigt! jag har kämnat barnen på skola och förskola, Olivia får gå extra eftersom hon hamnade under 15timmar/veckan när vi bytte schema och när man är fyra år har man rätt att gå 15tim/v. Martin är och jobbar så jag är helt ensam hemma i ett tyst hus!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Fast klockan går ju jätte fort!

Igår blev det lite bullbak och sedan prommenad. Jag och Martin tänkte gå själva och att farmor kom hit så länge... men det gick inte!!!
Båda barnen blev ledsna och ville följa med ut, såklart!
Det slutade med att frmor kom för att se om hon kunde locka tjejerna att stanna hemma och hon lyckades med Isabella men Olivia hade panik och ville bara vara med mamma och pappa. Hon blir sån här ibland när det händer saker som inte är planerade och hon inte vet om..
ja ja det blev en prommenad när en överlycklig Olivia fick följa med i vagn... Hon börjar bli för stor för den och tung att köra!

Jag tog även en prommenad idag när jag lämnat tjejerna, det var härligt. Fast nu är jag nästan uttråkad av ensamheten...
Aldrig är man nöjd! Det är väl tur att jag får hem dom snart...

ha en underbar dag!

xoxo
katri

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej. vi får väl ta och fixa en egen till dig då! Men jag hoppas det e ok att jag tar betalt! Men de e klart man kan diskutera priset!

2009-05-19 @ 12:12:07
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

sorry var och hämtade mina barn och lå ut en design på www.icycold.blogg.se/prov om du vill ha den, annars får väl du och jag snacka på msn och du får göra en personlig beställning! min msn är icycold[email protected]

2009-05-19 @ 14:17:57
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Tarja

Fin blogg Andrea gjorde till dig...

2009-05-19 @ 22:28:42
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback