jag har ångrat mig!!

Idag skulle jag vara ledig.... Skulle vart ledig! men nu naär vi måste jobba upp timmar har jag tagit en lucka i Fristad i kväll! Nu har jag ångrat mig,jag vill vara leeeedig! Men jag får väl åka, kul att se ett annat ställe än där jag jobbar men det hade varit härligt och bara vara hemma idag med familjen. Det är ju slöa väder oxå...

I morse földe jag bella till skolan och sen tog jag en promenad, trots förkylningen. Var tvungen att göra något känns som jag inte rört mig på länge. Det var skönt att komma ut lite.
 
Bella trodda att hon var sjuk imorse.... Jag tror mest att hon ville vara hemma med resten av familjen för vi andra har vart lediga nu på förmiddagen. Jag förstår henne för jag vill ju vara hemma med alla på eftermiddagen.

Igår fick jag lite gjort, ringde till storasyster för att tjata bort lite tid så jag slapp alla tråkiga hushållssysslor men hon svek mig! Hon hade inte tid för hon skulle åka iväg... tyvärr! Så det vara bara att bita i det sura äpplet så jag plockade in tvätten och körde två maskiner tvätt så helt slö va jag inte.... känns bra att ha gjort det idag!

dags att äta!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Vill bara säga krya på dig till lilla Olivia,hoppas hon mår bra efter omständigheterna.

Massa kramar Malin

2009-05-09 @ 15:06:07
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback